Kawalerka…

39

Dzisiejszego dnia przedstawiam wam pięknie i funkcjonalnie urządzoną kawalerkę. Widać tutaj idealną rękę architekta. Projekt jest perfekcyjny. Po pierwsze zacznę od informacji na temat układu pomieszczenia. Jak widać na załączonym obrazku był to jeden pokój z łazienką. Za pomocą mebli został on podzielony na kilka części funkcjonalnych: przedpokój, kuchnię z jadalnią, salon, sypialnię oraz łazienkę.

Zaczynając od przedpokoju – zainstalowałam w nim bardzo dużą szafę, która posiada szklane drzwi, dzięki czemu optycznie powiększam przestrzeń. Znajdują się tam również dwa regały na rzeczy pierwszej potrzeby czyli buty, klucze itp. Co jest najlepsze – postanowiłam przy suficie założyć szafki na ogromną kolekcję książek, które posiada właściciel. Patrząc na trójwymiarową podłogę wyraźnie widać odznaczenie między przedpokojem, kuchnią z jadalnią a salonem i sypialnią.

Skupmy się na kuchni. Wykorzystałam ukształtowanie bloku i lodówkę schowałam we wnęce dzięki czemu nie zajmuje wiele miejsc. Szafki są w kolorze jasnego drewna. Zainstalowałam z boku niewielki blat dzięki czemu przy dodaniu dwóch barowych krzeseł stworzyłam miejsce do spożywania posiłków, a przy większym gotowaniu może pełnić rolę dodatkowego miejsca na produkty spożywcze.

Nad łóżkiem które utrzymane jest w bieli i nie rzuca się w oczy powiesiłam mapę świata ponieważ mój klient jest podróżnikiem. Salon posiada oryginalną kanapę (odrestaurowana kanapa z targu staroci obita ciekawym materiałem) oraz masywny stolik kawowy, również w jasnym odcieniu.

Dodaj komentarz