Kilka słów o samym sobie!!!

Nazywam się Daria Niewiaromska i od kilku lat staram się stworzyć niepowtarzalne i ponadczasowe projekty domów. Czerpię wiele pomysłów z innych krajów choćby stworzenie domu na drzewie lub na wodzie o których miałam przyjemność też pisać. Z wykształcenia jestem architektem ale moją drugą nie mniejszą jest projektowanie oraz dekoracja wnętrz.

W swoich pomysłach na wystrój domów i mieszkań staram się podążać za najnowszymi trendami. Nie zapominam, że dany wystrój będzie służył mi przez lata. Dlatego opieram projekt o klasykę jasne barwy takie jak biele i beże. Odrobina szarości i czerni. Meble są proste i w neutralnych kolorach. Natomiast zawsze szaleję z dodatkami ponieważ zawsze stosunkowo małym kosztem można je zmienić. Ponadto moją kolejną pasją są sporty ekstremalne. Ale może o nich opowiem w kolejnym blogu stworzonym przez siebie.

46

Dodaj komentarz